Logo
Εκτύπωση
Κατηγορία: Δεκέμβριος 2016
Γράφει ο Κώστας Καλτσής
Xelmis-KolionasiouΈνα "παράθυρο" στον κόσμο λέει πως άνοιξε ο Δήμος Ιωαννιτών με την ιστοσελίδα τουριστικής προβολής της πόλης, που παρουσίασε χτες.
Ασφαλώς και θα είναι χρήσιμη, αυτό δεν τίθεται εν αμφιβόλω. Εγείρονται όμως κάποια ερωτηματικά, που αφορούν καθαρά το διαδικαστικό - τεχνικό σκέλος του θέματος.
Επί παραδείγματι, για ποιό λόγο επιλέχτηκε, για την δημιουργία της σελίδας, η εταιρεία
"COLIBRI ΑΕ" της Θεσσαλονίκης; Δεν υπήρχαν στα Γιάννινα άξιοι δημιουργοί και η Δημοτική Αρχή προσέτρεξε στην βοήθεια Θεσσαλονικέων;
Ανακύπτει όμως κι άλλο σοβαρότερο ζήτημα: Γιατί δόθηκε με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ και δεν προκηρύχτηκε διαγωνισμός; Πόσο κόστισε η δημιουργία της σελίδας, που θα λειτουργεί χωρίς εμπλοκή των social media και άρα όχι τόσο αποτελεσματικά;
Στην υπόθεση εμπλέκονται εκτός από τον Δήμο, η Περιφέρεια, το Επιμελητήριο, η Ένωση ξενοδόχων κλπ, που θα πρέπει να διευκρινίσουν πως και τι συνέβη, αλλά υπάρχει κι άλλη παράμετρος:
Ως υπεύθυνος της εταιρείας εμφανίστηκε ο κ. Χρήστος Χέλμης, τον οποίο βλέπετε στην φωτ. με την επιχειρηματία κ. Αθηνά Κολιονάσιου, που ήταν υποψήφια βουλευτής του Ποταμιού.
Αν έπαιξε ρόλο ή όχι για την ανάθεση η πολύ φιλική της σχέση με τον δήμαρχο κ.Θωμά Μπέγκα, μπορούμε μόνο να το υποθέσουμε, ενώ πηγές επιμένουν για αυτό.
Πάντως, για να μην έχετε απορίες, όπως τονίστηκε κατά την παρουσίαση, έχει προβλεφθεί "κονδύλι" για την εταιρεία, η οποία θα έχει την ευθύνη της σελίδας, χωρίς ωστόσο να ειπωθεί πόσο θα είναι!
Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr