Logo
Εκτύπωση
Κατηγορία: 2017
Μήπως στο σχεδιασμό  και στην κατασκευή συμμετείχε και η δική σου τεχνική εταιρεία;
Γράφει ο Κώστας Καλτσής
kentiki plateia 2017Έχει υπερβεί τα εσκαμμένα ο δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Θωμάς Μπέγκας σχετικώς με την κεντρική πλατεία της πόλης, για την οποία είπε ότι... "κακοποιήθηκε και βανδαλίστηκε", χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα συχνά ως... "ταράτσα" του υπογείου πάρκινγκ!Έχει υπερβεί τα εσκαμμένα ο δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Θωμάς Μπέγκας σχετικώς με την κεντρική πλατεία της πόλης, για την οποία είπε ότι... "κακοποιήθηκε και βανδαλίστηκε", χαρακτηρίζοντάς την μάλιστα συχνά ως ..."ταράτσα" του υπογείου πάρκινγκ!
Για αυτόν τον λόγο, δήλωσε, ότι αποφασίστηκε η προκήρυξη αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για την ανακατασκευή της και ανάπλαση του πέριξ χώρου και θα διατεθούν... 12 εκ. ευρώ, δηλαδή περίπου 5 εκ. περισσότερα απ' όσα κόστισε μαζί με το υπόγειο πάρκινγκ!
Το προσπερνάμε όμως, προς το παρόν αυτό και όλες τις εξαγγελίες της Δημοτικής Αρχής, διότι αλλού βρίσκεται το "ζουμί": Στο ποιός σχεδίασε την... "ταράτσα" και πως υλοποιήθηκε! Επ' αυτού ο δήμαρχος δεν λέει τίποτε ακριβές, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ευθύνονται οι πρώην δήμαρχοι κ.κ Παπασταύρος- Γκόντας, κυρίως δε ο δεύτερος ή και ο κ. Αυδής με τον κ. Συγγελίδη!
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, αλλά ο κ. Μπέγκας με τους συνεργάτες του, ποντάρουν στο ότι οι πολίτες δεν τα γνωρίζουν ή δεν τα θυμούνται, οπότε λέει ό,τι θέλει.
Αυτό το μεγάλο έργο, ύστερα από διαγωνισμό, ανατέθηκε το 2000 (δήμαρχος ο κ. Τάσος Παπασταύρος) στην εταιρεία "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ", ως "μελέτη - κατασκευή - χρηματοδότηση και εκμετάλλευση του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων", προϋπολογισμού 2.700.000.000 δραχμές, ήτοι 7.923.697,73 ευρώ, χωρίς τον Φ.Π.Α. 
Με αίτηση της "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗΣ" στις 11/4/2001 το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε την συνεργασία της (εκείνη έκανε την πρόταση) με την Α.Ε  ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ και από τις δύο μαζί συστήθηκε η "ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Α.Ε" και το έργο προχώρησε με μικρές αλλαγές ως προς φορέα κατασκευής με την υπ' αριθμ.367/2005 του Δημοτικού Συμβουλίου (δήμαρχος ο κ. Νίκος Γκόντας), πάντοτε με συμμετοχή της "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗΣ", η οποία είχε εκφράσει αδυναμία να υλοποιήσει το έργο που ανέλαβε. Το έργο, ύστερα από την απόρριψη των προσφυγών από το Συμβούλιο της Επικρατείας, άρχισε να υλοποιείται από το 2006.
Ο δήμαρχος όμως, με τους συνεργάτες του εκείνο που αποφεύγουν να πουν είναι ότι η "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ " συμμετείχε στην "ΤΟΚΑΤ Α.Ε", από το 2000, που θα πει ότι μάλλον μαζί σχεδίασαν το πάρκινγκ με την... " ταράτσα"!
Τι εστί ΤΟΚΑΤ; Ήταν η τεχνική εταιρεία της οικογένειας Μπέγκα, με πρόεδρο τον τέως δήμαρχο, αείμνηστο Κώστα Μπέγκα και διευθύνοντα και τεχνικό σύμβουλο, τον γιό του κ. Θωμά Μπέγκα, νυν δήμαρχο! Αυτής της εταιρείας η "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ" πήρε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών και συνέχισαν μαζί και κατά την εκτίμησή μας φέρει και η ΤΟΚΑΤ ευθύνες για ό,τι έγινε! 
Έτσι, λοιπόν, έχει η υπόθεση και για αυτό θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός ο κ. Θωμάς Μπέγκας όταν ομιλεί, διότι μπορεί πολλοί να αγνοούν τις παραμέτρους του θέματος, τα δικά μας αρχεία όμως, δεν αφήνουν περιθώρια για "σπέκουλες". Βεβαίως απορούμε που η αξιωματική αντιπολίτευση, ο κ. Γκόντας που έσερναν στα δικαστήρια, δεν μπήκε στον κόπο να πει στον δήμαρχο πως... δεν δικαιούται να ομιλεί!
Έχει την σημασία του πάντως, που ο κ. Μπέγκας , καταγγέλλοντας την "κακοποίηση" της κεντρικής πλατείας, ίσως μέμφεται τον... εαυτό του και τους συνεταίρους, προφανώς σε μια έκρηξη ανομολόγητων επί χρόνια τύψεων, που τον βάρυναν.Το λέμε, διότι είχε την δυνατότητα να πει στους συνεργάτες του της "ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗΣ" πως να σχεδιαστεί καλύτερα η πλατεία, αλλά μάλλον τότε τους βόλευε να γίνει έτσι όπως είναι...
Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr