stoTapsi

A+ A A-
Η σύζυγος του 31χρονου ζητά να σταματήσει η παραπληροφόρηση και η διάδοση ανακριβειών σχετικά με την εξαφάνιση του Βασίλη."Για σας μπορεί να είναι ένας ακόμη εξαφανισμένος για μένα όμως είναι ο άνθρωπος μου. Βοηθήστε με. Ευχαριστώ"stotapsi.gr
kolimvitirio ioanninonΗ πρόταση με τίτλο «Ενσωμάτωση τεχνολογιών ΑΠΕ στο συγκρότημα του Εθνικού Αθλητικού και Ναυτικού Κέντρου Ιωαννίνων και λοιπών Δημοτικών Εγκαταστάσεων», ύψους 1.981.000 ευρώ που είχε υποβληθεί προς χρηματοδότηση στο πρόγραμμα Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Χώρου, η πρόταση κατατάχθηκε στην 13η θέση με τις δέκα πρώτες να χρηματοδοτούνται σύμφωνα με την αξιολόγηση που έγινε από το

ANAKYKLΜε εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε η “Μεγάλη Γιορτή Ανακύκλωσης για τους μαθητές του Δήμου Ιωαννιτών” που οργανώθηκε από το Εθνικό Συλλογικό Σύστημα Ανταποδοτικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών “ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ” σε συνεργασία με το Δήμο Ιωαννιτών.
Λόγω της σημαντικότητας που έχει η ανακύκλωση αλλά και η περιβαλλοντική εκπαίδευση των μαθητών, τονίζεται ότι η “Μεγάλη Γιορτή Ανακύκλωσης για τους μαθητές του Δήμου Ιωαννιτών ”, όπως και οι αντίστοιχες Γιορτές στους άλλους Δήμους της χώρας, τελούσαν

Ο προϋπολογισμός της διεκδίκησης ανέρχεται στα 250.000 ευρώ.Αρνητικά ψήφισαν οι κύριοι Στέφανος Σκοπούλης και Νίκος Τσόλης
Mpegas-Kaxrimanis-GogosΩς «επένδυση» για τα Γιάννενα και ολόκληρη την Ήπειρο, αντιμετωπίζει ο Δήμος Ιωαννιτών τη διεκδίκηση του τίτλου «Ιωάννινα-Ήπειρος Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2021».
Χθες το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων, μετά από έναν εποικοδομητικό διάλογο που διεξήχθη σε κλίμα διαπαραταξιακής ομοθυμίας, ενέκρινε τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ιωαννιτών και της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Νεολαίας & Άθλησης Δήμου Ιωαννιτών, ώστε να είναι πιο ευέλικτη

Γράφει η Άννα Ζιάγκα
toylikemeΜε αφορμή την  καμπάνια #ToyLikeMe, ένας βετεράνος κατασκευαστής παιχνιδιών, για πρώτη φορά δημιουργεί κούκλες με ειδικές ανάγκες, κούκλες πιο «ανθρώπινες» όπως αναφέρεται.
Η καμπάνια #ToyLikeMe, ξεκίνησε από τρεις μητέρες  από την Αγγλία (εκ των οποίων οι δύο έχουν πρόβλημα ακοής και επίσης ο γιος της τρίτης ) οι οποίες ήθελαν να κατασκευάσουν ένα παιχνίδι περισσότερο συμβατό στις ιδιαιτερότητες της ανθρώπινης φύσης και εντελώς απομακρυσμένο απ’την αψεγάδιαστη τελειότητα της Barbie, η οποία προβάλλεται  ως πρότυπο εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

twitter-logo facebook-icon

Ενωση Συντακτών

Ξιφασκία

nitsiakos maketa
logo pindos

informedia

Πνευματικά Δικαιώματα stotapsi.gr